A sörgyár a Super Bowlra forgatott egy külön reklámfilmet, amelyben bemutatják, ahogy egy Európából induló bevándorló Amerikába utazik, hogy ott sört főzhessen. A Németországból érkező férfit azonban nem fogadják túl barátságosan, az utcán az emberek meglökdösik, ráüvöltenek, hogy takarodjon haza. Végül Adolphus Busch St. Louisban bemutatja, a terveit az új sörről. A reklám végén pedig megjelenik a szlogen, hogy „Ha semmi sem áll az álmaink útjába, ezt a sört isszuk”. Ennyi.
Volt, akik kifogásolta, hogy a reklám egy kalap alá veszi a bevándorlókat.
Mások arra figyelmeztettek, hogy felelőtlenség csak úgy mindenkinek adni az amerikai álomból, „egyébként is olyan a sörötök, mint a meleg húgy”:
Aztán beindultak a bojkottfelhívások is:
(via Buzzfeed)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.