Mészáros Lőrinc bulvárlapjába se írhat többet Havas Henrik

Március elején derült ki, hogy Havas Henriket kirúgja a TV2, feltételezése szerint azért, mert korábban arról írt Facebook-oldalán, hogy Vajna Tímea, azaz Andy Vajna, a TV2 tulajdonosának felesége, ugyanazt a foglalkozást űzi, amit Kelemen Anna vagy Molnár Anikó.

Ezt nagyjából mindenki azonnal lekurvázásnak fogta fel, de Havas később magyarázkodott, hogy szó nincs erről, csak arra gondolt, hogy a három nőben közös, hogy hogy érdekes férfiak mellé sodorta őket a sors és szerinte aki félreértette, amit mondott, az menjen pszichiáterhez. 

De nem a TV2 volt az egyetlen Fidesz-közeli médiafelület, amelyik foglalkoztatta Havast: jelentek meg tárcái a HOT! magazinban, ami nemrég Mészáros Lőrinc kezébe került. Most innen is kidobták, Havas elmondása szerint épp csütörtökön említette meg titkárnőjének, hogy nem is érti, hogy nem rúgták még ki innen. (CommentCom)

Kapcsolódó
Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.
;