Az időzítés miatt nem túl valószínű, hogy valamelyik filmcím fog beugrani a fogyasztóknak a Sió bajszos, kenőpénzes, narancsos, pisztolyos kampányáról.
De persze az is lehet, hogy az elmúlt évek egyik legmerészebb, burkolt üzenetével állunk szemben. Az első kommentből is azt látszik, hogy a magyar üdítőivókat jobban érdekli a politika, mint a filmek:
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.