A Fideszben elégedettek a negatív kampánnyal, ezért ezt folytatják jövőre is

Az Index beszámolója szerint Tusványoson beszélt arról a Fidesz kommunikációs igazgatója, hogy a kormány eredményeinek bemutatása mellett az ellenfél elleni negatív kampányra is készülnek 2018-ra. 

„Bárhogy is szidják az értelmiségi szalonokban a szembesítő kampányt, azt, hogy túl sok a plakát, még negatív kampánynak is lehet mondani, de valójában ez működik.”

– mondta a lap beszámolója szerint Hidvéghi Balázs. 

Hidvéghi beszélt arról is, hogy a fő nehézséget az jelenti jövőre, hogy úgy kell eladni a Fideszt politikai termékként, hogy közben nyolc éve kormányoznak, Orbán pedig 30 éve van a politikának. Erre a helyzetre két irányból futhatnak rá: egy eredményközvetítő kampánnyal, illetve a negatív kampánnyal arról, hogy mit csinál rosszul az ellenfél, amibe persze Brüsszel és a migránsok is beletartoznak. 

A kommunikációs igazgató előadása közben az is kiderült, hogy a Fidesz digitális munkatársakat küld a választókerületekbe, akik segítik felkészülni az erősebb Facebook-jelenlétre a fideszes politikusokat. 

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.