photo_camera
"Ha bírod az olasz forróvérűséget, szereted a szabadságot és nem veted meg a romantikát, akkor ezt az autót Neked találták ki! Egyéniség vagy? Szereted a kuriózumokat és szereted megmutatni magad? Ez az autó pont ilyen! Egyedi, ritka, különleges! Ez az olasz csődör az István A Király ősbemutatóját követő évben (1985) gördült le a gyártósorról, ahonnan Svájcba értékesítették elsőként, tehát egyből jó kezekbe került, ahol megkímélték. Kishazánkba a rendszerváltásként is emlegetett esemény után két évvel (1991) került, melytől kezdve egészen az Úr 2013. évéig egyazon tulajdonosnál szolgáltatta az élvezetek egy részét. Ha belegondolsz, hogy melyik mai autó megy majd el 22 évig, és ez az autó csak egy tulajnál is ment ennyit, biztosra veheted, hogy szeretve volt, különben hamarabb megszabadultak volna tőle. A tér-idő kontinuum furcsa együtt állása révén 2013 decemberétől váltam boldog gazdájává ennek a kis mini Ferrarinak, csak hogy így az olasz vonulatot feszegessem. Műszaki szempontból az adott kor kellemes latte íz világát vonultatták fel a neves tervezők. Ezt tükrözik a teljes egészen elektronikus műszeregység csoportok (tehát bowden spirál cserére nincs szükség), ahova az adatokat a vezető apró rezdüléseire is reagáló gyárilag 105 lóerős dupla karburátoros boxermotor nyújtotta lehetőségek szolgáltatják. Megvan az érzés, mikor odalépsz neki és a fordulatszámmérő olyan lendülettel indul felfelé, hogy a gépháztető megemelkedik és magával húzza az egész kasztnit, amit a motorhang morgó élményeffekttel fűszerez, és az oroszlánüvöltés macskanyávogás ahhoz képest? Ez nem kérdez vissza! Nincs gázreakció idő, nincs szervokormány, nincs légzsák! Tudod mi van? OLASZOS VEZETÉSI ÉLMÉNY! Ha meguntad az unalmas vasakat, egy kis kalandra vágysz, szereted felfedezni az ismeretlent és szívesen belevágsz új dolgokba, ezt az autót Neked találták ki! Belevághatsz bátran, mert a vas mellé itt-ott rozsda is jár, tehát lakatolni is van mit rajta, ha úgy tartja kedved! Amúgy, ha nem szeretnél sokat macerázni vele, hajtsd, amíg megy, decemberig vizsgás úgyis, aztán eladod egy gyűjtőnek, vagy egy másik Alfa fanatikusnak jó haszonnal. A fantáziádra bízom, hogyan hasznosítod! Személy szerint nagyon megkedveltem a 33-ast, könnyű szeretőnek indult aztán komoly kapcsolat lett belőle, de minden jónak vége van egyszer. Aki eddig kételkedett, abban szeretném feloszlatni a kételyt, az autó valóban eladó, új szeretőjét, gazdáját keresi! Majdnem napi használatban van az öreglány, indul szépen, jön-megy, néhány apróságot leszámítva minden működik rajta! Tehát miután kipróbáltad és beleszerettél, aludtál rá egyet és megfogalmazódott benned, hogy Neked Kell ez az autó, megírtuk az adásvételit, boldogan kifizetted az amúgy viccesen alacsony vételárat, csak fordítod a kulcsot és indulhatsz is hódítani a Balatonra! Tételesen felsorolni sok lenne, hogy mi lett cserélve az elmúlt években új alkatrészekre, mióta nálam van, ezért csak így nagyvonalakban pár apróság: Vezérmű szíj szett, Komplett kuplung szett munkahengerekkel, karburátorok felújítása-szinkronizálása, termosztát, generátor felújítás, gyújtógyertyák, akkumulátor, kerékcsapágyak, toronycsapágyak, első teleszkópok felújítása, féktárcsák, fékbetétek, kipufogórendszer, stb. Számla fetisisztáknak is tudok kedveskedni a legtöbbről. D Tehát műszaki szempontból az autó kb. 33%-a 4 évnél fiatalabb, ami garancia arra, hogy még jó darabig élvezheted a vezetést vele problémamentesen! Az autó mellé adom természetesen a komplett felújításhoz évek alatt felhalmozott tartalék/gyári/csak úgy, majd jó lesz alkatrész készletem, ami magába foglal majdnem egy komplett másik autót. És végül a Bónusz: Ha megveszed az autót, most ajándékba kapsz még plusz egy 1989-es Alfa Romeo 33-ast fekete színben, ugyanezzel a külsővel, mégvadabb, de megszelídíthető erős 1.7-es injektoros boxermotorral, komfortosabb belsővel, friss vizsgával, akár napi használatra készen! További információval telefonon, vagy e-mailben tudok szolgálni! Köszönöm, hogy elolvastad, további szép napot!"
Összegeznénk : ha olyan laza vagy, mint egy romantikusan könnyű olasz latte, akkor vedd meg ezt az öreglányt , aki a szeretőd lehet és mehetsz vele a Balcsira hódítani más nőket, mint ahogy azt szoktad is csinálni, vagy szeretnéd az István a király tervezett premierjét követő megelőző 4-12-26 évben és most jár mellé ugyanez feketében ingyen, nem ugyanez, de ilyen, csak jobb, nem jobb, mert ez a legjobb. Mint egy Ferrari. Nem.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.