Felvásárolta a hirdetőfelületeket a Jobbik, hogy kijátssza a plakáttörvényt

Jakab Péter, a Jobbik szóvivője a Magyar Nemzetnek próbálta tisztázni a párt pénteki plakáthíreit. 

1. "A Jobbik 1100 saját tulajdonú reklámfelülete"

Közleményben tudatta a párt pénteken, hogy hiába fogadta el az Országgyűlés a plakáttörvényt, folytatják kampányukat és a Jobbik 1100 saját tulajdonú reklámfelületén. Jakab elmondta, a párt felvásárolta a hirdetési felületeket, hogy kijátssza a törvényt. Hogy kiktől és mennyiért jutott a Jobbik a plakáthelyekhez, nem árulják el. A szóvivő csak annyit árult el, hogy több céggel üzleteltek, és

"részletfizetésre kaptak lehetőséget, úgy fogják végül a vételárat megtéríteni."

Jakab szerint ezeken a helyeken csak a párt folytat majd kampánytevékenységet "vagyis akkor sem adják bérbe a hirdetési felületeket, amikor éppen nincs választási időszak."

2. A Stróman meg a Hazug

Az Alfahír újságírója posztolt egy, a tavaszi jobbikos kampányhoz nagyon hasonlító plakátról képet. Nótin Tamás szerint bár Simicskáé a felület, a megrendelő egy magánszemély. A Magyar Nemzetnek Jakab kijelentette:

"az üzenet tartalmával egyetértenek, de az nem az ő plakátjuk."

;