Előre kímért alapanyagokból összeállított receptdobozokkal és kasszamentes boltokkal újíthat a Tesco

gazdaság
2017 október 08., 09:50
comments 124
Dave Lewis, a Tesco vezérigazgatója.
photo_camera Dave Lewis, a Tesco vezérigazgatója. Fotó: TOLGA AKMEN/AFP

Tudnak ők is innovatívak lenni, mint netes és startupos vetélytársaik, bizonygatta londoni satjótájékoztatóján Dave Lewis, a Tesco vezérigazgatója, akire csak úgy záporoztak a kérdések a konkurenciáról, a szupermarketpiacra a Whole Foods felvásárlásával betörő Amazonról, vagy az innovatív ötletekkel vásárlókat szerző HelloFreshről.

Az Amazon nemrég kezdte tesztelni kasszamentes AmazonGo boltjait, ahol a vevők okoseszközeikkel intézhetik a fizetést. A cég nemrég jelentette be, hogy Nagy-Britanniában is elkezdődhetnek a tesztek. Lewis szerint a Tesco is vizsgálja ezt, de majd csak akkor jelentenek be bármi ilyen újítást, ha azt bármelyik boltjukban bevezethetik. Márpedig nekik összesen 3600 üzletük van.

Lewisnak tetszik a HelloFresh egyik újítása, az előfizetős receptdoboz, amiben előre kimért összetevőket szállítanak vevőiknek. "Nincs semmi oka, hogy mi ne tudnánk előre kimérni összetevőket és receptdobozokban kínálni a vevőinknek, ha ők erre vágynak. Van jópár boltunk, amiben pont ezt csináljuk, hogy ha a vevőink ezt szeretnék, akkor átállhassunk erre" - mondta. (Via Business Insider)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.