Nincs rendben, ha a bullyingolt hamburgered miatt tiltakozol, de egy bullyingolt fiatal miatt nem

Társadalmi kampányt indított az Egyesült Államokban a Burger King az iskolai bullyingolás ellen, és egy elég erős reklámfilmmel sikerült felhívni a jelenségre a figyelmet. Rejtett kamerákkal figyeltek meg egy éttermet, ahol a vendégek között ülő gyerekek csináltak úgy, mintha többen megfélemlítenék és zaklatnák egyik társukat.

A körben ülő vendégek viszont nem beépített emberek, hanem valódi vásárlók voltak, akik leginkább szemlesütve néztek félre, miközben szemük előtt zajlott a gimis bullying. 

A reklám másik szakaszában viszont a Whopper Jr.-t vásárlókat bullyingolták meg, egész pontosan a burgereiket: megtépve, szaggatva és összenyomkodva csomagolták be nekik. És nem meglepő módon míg a szemük láttára zaklatásnak kitett gyerekek miatt csak a megfigyelt vendégek 12 százaléka emelt szót, addig a megtépázott burgerek miatt érintett vásárlók 95 százaléka tiltakozott. 

Persze a kampányfilm ennél pozitívabb üzenetet akart közvetíteni, ezért a háromperces videó legvégén megmutattak két esetet, amikor a vásárlók közbe is léptek, és odamentek beszélgetni a fiatalokkal arról, hogy ez így nincs rendben. 

November végén 476 újság, rádió, tévécsatorna és internetes oldal ajándékozta oda magát nemzetstratégiai közérdekből az új fideszes médiaalapítványnak, az eddiginél is jobban a kormány felé hajlítva a magyar nyilvánosságot.

A 444 nem közpénzből működik, és szerencsére senki sem tud bennünket a Fidesznek ajándékozni.

A hosszú távú, biztos működéshez viszont a te segítségedre is szükségünk van. Idén 50 millió forintot szeretnénk olvasóinktól összegyűjteni, 36 millió már összejött, ezt nagyon köszönjük!

Hogy elérjük a kitűzött célt, kérjük támogasd rendszeresen a 444-et!

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.