Nyolcszázmillió és egymilliárd dollár közti áron felvásárolja a Musical.ly nevű, kiskamaszok körében elsöprő népszerűségnek örvendő videós alkalmazást Kína aktuálisan legmenőbb technológiai startupja, a Bytedance nevű tartalomszolgáltató. Azoknak, akiknek az ismerősi körében nincsenek kiskamaszok annyit tudnék mondani a Musical.ly-ról, hogy ezen a gyerekek nagy kreativitással készítenek trükkös videókat, amiken népszerű slágereket tátoghatnak el.
A pénteken ismertetett tervek szerint a Bytedance magába olvasztaná a népszerű alkalmazást. Az üzlettől azt remélik, hogy segíthet a Kínában már most is nagyon népszerű, napi 120 millió látogatót kiszolgáló híraggregátoruk, a Toutiao globális népszerűsítésében. A Bytedance-nek ugyanis a világpiacra még nem sikerült betörnie, míg az amúgy eredendően szintén kínai Musical.ly globálisan is nagyon népszerű.
"A Musical.ly globális népszerűségét és a Bytedance hatalmas kínai felhasználói bázisát egyesítve jelentős globális platformot teremthetünk tartalomgyárosainknak, és új piacokat nyithat a brandjainknek" - írta közleményében a Bytedance vezérigazgatója, Csang Ji-ming. Elképzelései szerint a Musical.ly független platform maradna, de a jövőben élvezhetné a Bytedance fejlett AI-technológiájának előnyeit. (Via Reuters)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.