Mit várunk el a pénzünkért?

A minőség nemcsak a termékek, de a szolgáltatások körében is meghatározó.
Szeretjük, ha azért, amiért fizetünk, megfelelő minőséget kapunk. 

Így van ez az autóbérléssel is, de van egy szempont, ami ezt a szolgáltatást megkülönbözteti például a parfümöktől. Az autóbérlésben ha már pénzt költünk valamire, akkor nem sokkal drágább a minőségi autókölcsönzőt választani. Ugyanis, ha egy ismert cégtől bérelünk autót, abban például biztosak lehetünk, hogy műszakilag megbízható gépjármű kerül a birtokunkba.

Nem egy történetet szól arról, hogy (főként külföldön) a 10-20 euróval olcsóbb, ismeretlen, minimális kínálattal rendelkező autókölcsönzőt választva, az ott kapott jármű, az első 5-10 kilométer után lerobbant, esetleg már törött visszapillantó tükörrel jött ki a garázsból, amibe belenézve semmit nem lehetett látni. Ennél is veszélyesebb, ha az autó látszólag rendben van, de tartozékai rossz minőségűek (pl. a téli gumi). Ezzel saját és mások testi épségét is kockára tehetjük, anélkül, hogy tudnánk róla.

Megéri tehát?
Azok után a plusz körök után, amit egy félresikerült bérlés esetén meg kell tennünk, biztosan úgy fogjuk gondolni, hogy nem. A mai világban ugyanis a közmondás, mely szerint „Az idő pénz” fokozottan érvényes (főleg, ha nyaralunk). A Sixt Autókölcsönző ügyfelei éppen ezért értéket kapnak minimális többletráfordítással. Az ügyintézés gyorsaságán túl, ha autóbérlésünk során az autót érintő kellemetlenséggel találkozunk, csak egy telefonhívásba kerül és a magyar nyelvű ügyfélszolgálat azonnal intézkedik helyettünk. A megbízható gépjárműflotta mellett pedig olyan extra kényelmi szolgáltatások igénybevételére is lehetőségünk van, mint a sofőrszolgálat, vagy a kiegészítők széles választéka, mint például
navigációs rendszer, tetőcsomagtartó, síbox, téli gumik, hólánc, gyermekülés, iPhone.

Kételkedsz abban, hogy ez igaz lenne? Egyszer megéri kipróbálni!