Mit várunk el a pénzünkért?

hirdetés
2017 december 04., 08:09
comments 18
ad

A minőség nemcsak a termékek, de a szolgáltatások körében is meghatározó.
Szeretjük, ha azért, amiért fizetünk, megfelelő minőséget kapunk.

Így van ez az autóbérléssel is, de van egy szempont, ami ezt a szolgáltatást megkülönbözteti például a parfümöktől. Az autóbérlésben ha már pénzt költünk valamire, akkor nem sokkal drágább a minőségi autókölcsönzőt választani. Ugyanis, ha egy ismert cégtől bérelünk autót, abban például biztosak lehetünk, hogy műszakilag megbízható gépjármű kerül a birtokunkba.

Nem egy történetet szól arról, hogy (főként külföldön) a 10-20 euróval olcsóbb, ismeretlen, minimális kínálattal rendelkező autókölcsönzőt választva, az ott kapott jármű, az első 5-10 kilométer után lerobbant, esetleg már törött visszapillantó tükörrel jött ki a garázsból, amibe belenézve semmit nem lehetett látni. Ennél is veszélyesebb, ha az autó látszólag rendben van, de tartozékai rossz minőségűek (pl. a téli gumi). Ezzel saját és mások testi épségét is kockára tehetjük, anélkül, hogy tudnánk róla.

Megéri tehát?
Azok után a plusz körök után, amit egy félresikerült bérlés esetén meg kell tennünk, biztosan úgy fogjuk gondolni, hogy nem. A mai világban ugyanis a közmondás, mely szerint „Az idő pénz” fokozottan érvényes (főleg, ha nyaralunk). A Sixt Autókölcsönző ügyfelei éppen ezért értéket kapnak minimális többletráfordítással. Az ügyintézés gyorsaságán túl, ha autóbérlésünk során az autót érintő kellemetlenséggel találkozunk, csak egy telefonhívásba kerül és a magyar nyelvű ügyfélszolgálat azonnal intézkedik helyettünk. A megbízható gépjárműflotta mellett pedig olyan extra kényelmi szolgáltatások igénybevételére is lehetőségünk van, mint a sofőrszolgálat, vagy a kiegészítők széles választéka, mint például
navigációs rendszer, tetőcsomagtartó, síbox, téli gumik, hólánc, gyermekülés, iPhone.

Kételkedsz abban, hogy ez igaz lenne? Egyszer megéri kipróbálni!

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.