A Nébih a tűzifahirdetések 70 százalékát töröltette a Jófogással

Az ellenőrzött internetes tűzifahirdetések kb. 70 százalékának, 54 hirdetés azonnali törlését kezdeményezte a portál üzemeltetőjénél a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal, mivel a tűzifa vélhetően illegális eredetű, vagy azt a vásárlók megkárosításával próbálták eladni.

Illusztráció: Nemzeti Adó- és Vámhivatal / Facebook

A Nébih folyamatosan ellenőrzi az online tűzifa-hirdetéseket is, mivel itt a legnehezebb azonosítani a hirdető személyét és a hirdetés valóságtartalmát, a vásárlók jogos panaszának érvényesítése pedig akadályokba ütközhet.

A Nébih szakemberei a Jófogáson megjelenő tűzifa-hirdetéseket ellenőrizték a portál üzemeltetőivel együttműködve. A próbavásárlásokon a hatóság elsősorban a hirdetők azonosíthatóságát és a hirdetések valóságtartalmát vizsgálta.

Azokban az esetekben, amikor a hatóság felszólítása ellenére a hirdető nem szüntette meg a jogszabálysértést, vagy a jogsértés súlya azt indokolta, a Nébih kezdeményezte a kifogásolt hirdetés törlését, amiről az oldal üzemeltetői intézkedtek. (MTI)

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.