Jön a Johnnie Walker női verziója, a Jane Walker

A világ egyik legismertebb skót whiskyjét gyártó Diageo a női fogyasztókat célozva limitált kiadású whiskyvel állt elő az amerikai piacon: az ital az ismert logó női verziójával, és új névvel, a Jane Walkerrel jelenik meg. 

A vállalat alelnöke, Stephanie Jacoby szerint abban bíznak, hogy ezzel sikerül szélesíteni a fogyasztók körét, közben pedig ünnepelni is tudják a nemek közötti egyenlőséget. A kihívás azért is nagy, tette hozzá, mert a scotch eddig kifejezetten férfiakra célzott ital volt.

Nem a Diageo az egyetlen nagyvállalat, amely mostanában próbálja megszólítani a brand átalakításával a női fogyasztókat, nemrég a KFC cserélte le egy időre Sanders ezredest Reba McEntire countryénekesnőre. 

A Diageo évek óta próbálja szélesíteni a fogyasztók körét: 2016-ban indítottak kampányt a latinókra és a veteránokra célozva is. 

A londoni székhelyű vállalat emellett más területen is igyekszik a női szerepek fontosságát hangsúlyozni: áprilisra a vállalat igazgatótanácsának fele nőkből fog állni, és a Diageo ezen kívül olyan hirdetőügynökségekkel szeretne együtt dolgozni, ahol legalább egy női igazgató tevékenykedik. 

A Jane Walker első körben 250 ezer üveggel fog megjelenni az Egyesült Államokban márciustól kezdve. Minden egyes eladott üveg után pedig egy dollárt fognak adni egy női jogokkal foglalkozó szervezetnek. (Bloomberg)

Hogy legyen, aki a következő polgármesterről is elmondja az igazat

A kormánymédia százmilliárdokból próbál túlharsogni minden kritikus hangot az országban, amikor pedig választás közeledik, felismerhetetlenre hajlítják a valóságot. Ha szerinted fontos, hogy valódi híreket is lehessen olvasni, akkor támogasd rendszeresen a 444 szerkesztőségét!

Egyszeri bankkártyás támogatás

Havi rendszeres támogatás (PayPal)

További támogatási lehetőségek.

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.