2016-ban fontos trendfordulóhoz érkeztünk a divatiparban. Abban az évben adtak el először az Egyesült Államokban több testhez tapadó nadrágot, mint farmert. Az amerikai népszámlálási hivatal statisztikái szerint míg farmerből 1999 óta minden évben legalább 150 millió párt adtak el, elasztikus nadrágokból - jóganadrágból, leggingsből és társaiból 2010-íg évente 50 milliónál kevesebb fogyott.
Akkor viszont berobbant a most már tényleg mindenhol szembejövő leggings, az eladások száma 2011-16 között megnégyszereződött, 2016-ra az eladott mennyiség elérte a 200 millió párt. Közben a farmereladások a 2009-es csúcshoz képest bő húsz százalékkal visszaesve 180 millió darabra csökkentek, vagyis 2016-ban már több leggingset, mint farmert vettek az amerikaiak. (Via Quartz)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.