Olyan reklám futott a Snapchaten, ami Rihanna megveréséből csinált viccet

internetek
2018 március 15., 18:02
comments 33

Rihanna azzal vádolja a Snapchetet, hogy viccet űzött a párkapcsolati erőszakból, miután feltűnt az oldalon egy olyan hirdetés, amin ő és korábbi partnere, Chris Brown zenész látható. A videójáték reklámja azt kérdezi a felhasználóktól, hogy inkább Rihannát vágnák pofon, vagy inkább Chris Brown ütnék meg.

link Forrás

Ez azért nem különösebben jó poén, mert Brown 2009-ben úgy megverte akkori barátnőjét, Rihannát, hogy letartóztatták és közösségi munkára ítélték. 

A Snapchat azonnal leszedte a videót és bocsánatot kért, de Rihannát ezt nem hatotta meg. 

„Mondhatnám, hogy ez ostobaság volt, de ennyire ti sem lehettek hülyék”

üzente a közösségi oldalnak, és hozzátette, hogy az ilyen felelőtlenség nehezíti a családon belüli erőszak áldozatainak helyzetét az egész világon. Ezért aztán felszólította a rajongóit, hogy töröljék az applikációt.

A Snapchat hangsúlyozta, hogy a videójátékhoz és magához a hirdetéshez semmi közük, és nagyon alaposan kivizsgálják, hogyan mehetett át a szűrőn egy ilyen szörnyű ötlet. Nem jött jókor nekik ez a botrány, mivel nemrég egy másik sztár, Kylie Jenner bejelentette, hogy már nem snapchatezik, amitől - akármilyen hihetetlen -bezuhantak a cég részvényei. (via Guardian, Reuters)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.