Olyan reklám futott a Snapchaten, ami Rihanna megveréséből csinált viccet

Rihanna azzal vádolja a Snapchetet, hogy viccet űzött a párkapcsolati erőszakból, miután feltűnt az oldalon egy olyan hirdetés, amin ő és korábbi partnere, Chris Brown zenész látható. A videójáték reklámja azt kérdezi a felhasználóktól, hogy inkább Rihannát vágnák pofon, vagy inkább Chris Brown ütnék meg.

Ez azért nem különösebben jó poén, mert Brown 2009-ben úgy megverte akkori barátnőjét, Rihannát, hogy letartóztatták és közösségi munkára ítélték. 

A Snapchat azonnal leszedte a videót és bocsánatot kért, de Rihannát ezt nem hatotta meg. 

„Mondhatnám, hogy ez ostobaság volt, de ennyire ti sem lehettek hülyék”

üzente a közösségi oldalnak, és hozzátette, hogy az ilyen felelőtlenség nehezíti a családon belüli erőszak áldozatainak helyzetét az egész világon. Ezért aztán felszólította a rajongóit, hogy töröljék az applikációt.

A Snapchat hangsúlyozta, hogy a videójátékhoz és magához a hirdetéshez semmi közük, és nagyon alaposan kivizsgálják, hogyan mehetett át a szűrőn egy ilyen szörnyű ötlet. Nem jött jókor nekik ez a botrány, mivel nemrég egy másik sztár, Kylie Jenner bejelentette, hogy már nem snapchatezik, amitől - akármilyen hihetetlen -bezuhantak a cég részvényei. (via Guardian, Reuters)

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.