Egy hónap alatt 2,5 milliárd forintot vert el a kormány arra, hogy mindenki tudjon a Stop-Soros törvényről

politika
2018 március 22., 08:31

Decemberben és januárban hat nagy reklámkampányt rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda összesen 4 milliárd forint értékben - írja az Átlátszó. A legdrágább a Stop Soros kampány volt, ehhez 2,46 milliárd forintért rendeltek hirdetéseket (ezek január közepétől február közepéig futottak). Emellett többek között elment 252 millió forint a nyugdíjasok karácsonyi utalványának, 676 millió forint pedig a kormány eredményeinek reklámozására is.

  • A decemberi és januári kampányokra elköltött milliárdokból Mészáros Lőrinc médiacégeihez (Mediaworks, EchoTV) összesen 866 millió forint került.
  • 676,3 milliót kapott a Magno Studio Kft. a TV2-csoportnál futott eredménykommunikációs reklámspotokért.
  • Andy Vajna médiacégeihez (TV2, Lapcom, Rádió1) összesen 536,5 millió forint került.

Az Átlátszó kikérte azt is, hogy az online reklámköltsések mely cégeknél landoltak, de hiába fizettek az adatkérésért 17 600 forintot, a Stop Soros kampány online részletezését egy olvashatatlan pdf-ben küldte meg nekik a Miniszterelnöki Kabinetiroda.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.