Decemberben és januárban hat nagy reklámkampányt rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda összesen 4 milliárd forint értékben - írja az Átlátszó. A legdrágább a Stop Soros kampány volt, ehhez 2,46 milliárd forintért rendeltek hirdetéseket (ezek január közepétől február közepéig futottak). Emellett többek között elment 252 millió forint a nyugdíjasok karácsonyi utalványának, 676 millió forint pedig a kormány eredményeinek reklámozására is.
Az Átlátszó kikérte azt is, hogy az online reklámköltsések mely cégeknél landoltak, de hiába fizettek az adatkérésért 17 600 forintot, a Stop Soros kampány online részletezését egy olvashatatlan pdf-ben küldte meg nekik a Miniszterelnöki Kabinetiroda.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.