Egy hónap alatt 2,5 milliárd forintot vert el a kormány arra, hogy mindenki tudjon a Stop-Soros törvényről

Reggel 4 hírlevél
Amit tudni kell, minden reggel.

Decemberben és januárban hat nagy reklámkampányt rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda összesen 4 milliárd forint értékben - írja az Átlátszó. A legdrágább a Stop Soros kampány volt, ehhez 2,46 milliárd forintért rendeltek hirdetéseket (ezek január közepétől február közepéig futottak). Emellett többek között elment 252 millió forint a nyugdíjasok karácsonyi utalványának, 676 millió forint pedig a kormány eredményeinek reklámozására is.

  • A decemberi és januári kampányokra elköltött milliárdokból Mészáros Lőrinc médiacégeihez (Mediaworks, EchoTV) összesen 866 millió forint került.
  • 676,3 milliót kapott a Magno Studio Kft. a TV2-csoportnál futott eredménykommunikációs reklámspotokért.
  • Andy Vajna médiacégeihez (TV2, Lapcom, Rádió1) összesen 536,5 millió forint került.

Az Átlátszó kikérte azt is, hogy az online reklámköltsések mely cégeknél landoltak, de hiába fizettek az adatkérésért 17 600 forintot, a Stop Soros kampány online részletezését egy olvashatatlan pdf-ben küldte meg nekik a Miniszterelnöki Kabinetiroda.

444 MAKRO a Kör tagjainak

A 2018‑as választások titkos tárgyalásainak története.

Megnézem
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.