Helyreigazítás

"Egy kicsi haszid szekta, ami átvenné a világ zsidóságának képviseletét" című
cikkünkben valótlanul állítottuk, hogy a Klubrádióban, valamint a 168 Óra
hetilapban tulajdonnal rendelkező Brit Media Kft.-nek Alexander Rovt a végső
tulajdonosa lenne. A valóság ezzel szemben az, hogy Alexander Rovt sem közvetlen,
sem közvetett módon nem tulajdonosa a Brit Media Kft.-nek.

Népszerű