Simonka György fideszes képviselőjelölt a 13 éveseket célozta meg a Facebookon

El lehet felejteni a Cambridge Analyticát, itt az Orosháza Analitika!

Simonka György békési fideszes képviselőjelölt a kampányhajrában, konkrétan csütörtökön meglátogatta a 99. születésnapját ünneplő dombiratosi Manyika nénit, amiről kampányvideót forgatott, amit a dolgok rendje szerint ki is posztolt a Facebook-oldalára. 

(Manyika néni egyébként olyan, mint Péntek, Robinson Crusoe fekete rabszolgája, miszerint fura módon csak egy neve van neki, vezetéknév nélkül, Simonka legalábbis nem bajlódik családnévvel.)

Hősünk ezek után fizetett fb-hirdetésként kezdte népszerűsíteni a bejegyzést. Itt jön a trükk. Ha ugyanis, élve a Facebook adta lehetőségekkel, megnézzük, hogy milyen hirdetés is ez, az derül ki, hogy Simonka a legalább 13 éves magyar fogyasztókat célozta meg ezzel a politikai hirdetéssel. 

A dolog nem azért meglepő, mert szavazni csak 18. éves kor után lehetséges, hanem mert Simonka ezzel valóságos gerontofilnek számít az idei kampányában az óvodás korosztályt megcélzó pártján belül. 

Jó játék a politikai hirdetések böngészése, így vettük észre azt is, hogy Karácsony Gergely szintén hirdetésként tolt reklámfilmjét, amiben átlagos MSZP-Párbeszéd-szavazók és olyan hírességek, mint Kukorelly Endre (ex-LMP) vagy Bálint Gazda (ex-SZDSZ) ismételgetik a "Legyen Karácsony!" szlogent, a 60 évesnél idősebbekre targetálták.




Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.