Reagált a Magyar Posta a három hónapig utazó küldeményre

gazdaság
2018 április 16., 12:31

Múlt héten közölt cikket a Heti Válasz az elkallódó, és késve érkező levelekről, küldeményekről. Ezek egyike volt

egy ebayről decemberben megvásárolt könyv, ami csak áprilisban érkezett meg.

A lap a Magyar Posta ügyfélszolgálatához, és sajtóosztályhoz is eljuttatta panaszát, a Kommunikáció Osztálytól pedig választ is kapnak. Ebben azt írják, hogy

"a postai szolgáltatások ellátásáról és minőségi követelményeiről szóló, 79/2004. (IV. 19.) Kormányrendelet szerint a nem elsőbbségi leveleket a feladást követő harmadik munkanapon, legalább 85%-os arányban kell kézbesíteni. Az elsőbbségi levél átfutási idejére vonatkozóan a Magyar Posta úgynevezett statisztikai garanciát vállal, amely azt jelenti, hogy az elsőbbségi levelek és levelezőlapok 85%-a feladást követő munkanapon, 97%-a pedig a feladást követő harmadik munkanapon kézbesítésre kerül, illetőleg a kézbesítés kísérlete megtörténik. Ezt a jogszabályi előírást a Magyar Posta minden évben túlteljesíti.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.