A középosztálybeli, középkorú, sportos férfiak kedvenc vitorlás-síelős-outdooros márkája, a Helly Hansen hasít, mint tendergyőzelem után lazító pénzügyi topmenedzser a kapruni szűzhóban: tavaly rekordnyeréseget (31,6 millió dollárosat) produkált az oslói cégcsoport, és így már egymás után harmadik évben növeli az eredményét. A 2017-es nyereség 25 százalékkal nőtt 2016-hoz képest. Az árbevétel is növekedett, 18 százalékkal, 359 millió dollárra. A Helly Hansen csoport összesen ezer embert foglalkoztat világszerte. (Telegraph)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.