Hasít a Helly Hansen

Fotó: Ingvar Johnsen/Flickr

A középosztálybeli, középkorú, sportos férfiak kedvenc vitorlás-síelős-outdooros márkája, a Helly Hansen hasít, mint tendergyőzelem után lazító pénzügyi topmenedzser a kapruni szűzhóban: tavaly rekordnyeréseget (31,6 millió dollárosat) produkált az oslói cégcsoport, és így már egymás után harmadik évben növeli az eredményét. A 2017-es nyereség 25 százalékkal nőtt 2016-hoz képest. Az árbevétel is növekedett, 18 százalékkal, 359 millió dollárra. A Helly Hansen csoport összesen ezer embert foglalkoztat világszerte. (Telegraph)

Hogy legyen, aki a következő polgármesterről is elmondja az igazat

A kormánymédia százmilliárdokból próbál túlharsogni minden kritikus hangot az országban, amikor pedig választás közeledik, felismerhetetlenre hajlítják a valóságot. Ha szerinted fontos, hogy valódi híreket is lehessen olvasni, akkor támogasd rendszeresen a 444 szerkesztőségét!

Egyszeri bankkártyás támogatás

Havi rendszeres támogatás (PayPal)

További támogatási lehetőségek.

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.