Balásy cégei vitték az állami reklámköltések közel kilencven százalékát az év első felében

POLITIKA
2018 május 15., 08:44
comments 57

Közzétette a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda alá tartozó Nemzeti Kommunikáció Hivatal a választás előtti három hónap tendereinek eredményét, írja a K-Monitor. Meglepetésre új kedvenc lett: Kuna Tibor és Csetényi Csaba cégei a háttérbe szorultak, 

a költés 84 százaléka Balásy Gyula két cégénél, a New Land-nél és a Lounge-nál landolt.

A bruttó 11 451 460 731 forintból 9 627 715 613 forint ment a Balásy-cégekhez.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.