Balásy cégei vitték az állami reklámköltések közel kilencven százalékát az év első felében

2018 május 15., kedd 8:44
58

Közzétette a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda alá tartozó Nemzeti Kommunikáció Hivatal a választás előtti három hónap tendereinek eredményét, írja a K-Monitor. Meglepetésre új kedvenc lett: Kuna Tibor és Csetényi Csaba cégei a háttérbe szorultak, 

a költés 84 százaléka Balásy Gyula két cégénél, a New Land-nél és a Lounge-nál landolt.

A bruttó 11 451 460 731 forintból 9 627 715 613 forint ment a Balásy-cégekhez.

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt