"Már minden barátod megkapta"

A dél-afrikai Vale Bru sörgyár marketingesei összeültek és arra jutottak, hogy a cég új kézműves termékét egy ütős kampánnyal vezetik be:

női nemet adtak a sörnek, és olyan jelzőkkel illették, mint "nedves és izgatott."

A sörfajtákat is ennek megfelelő szellemben nevezték el, például "Könnyű szőkének", "Mocskos Barnának." Előbbinek a szlogenje csak annyi volt, hogy

"az összes barátod megkapta már".

A felháborodás nem maradt el, a szexista kampányért nem győz eleget bocsánatot kérni a gyár, ami azonnal visszavonta a hirdetéseit, és megígérte, hogy gendersemleges nevekkel látja el az új kézműves söreit. (BBC)

Vannak olyan időszakok, amikor kulcsfontosságú, hogy mindenki gyorsan megbízható információkhoz juthasson. Mi a 444-nél minden nap ezen dolgozunk.

Amennyire tőlünk telik, igyekszünk segíteni eligazodni ebben a gyorsan változó, bizonytalan helyzetben.

De ehhez nekünk is szükségünk van a ti segítségetekre. A lap már eddig is csak a ti támogatásotokkal tudott működni, és a most következő időszakban ez várhatóan még inkább így lesz. Ahogy lelassul a gazdaság és az élet, teljesen érthető módon kevesebb lesz a hirdetés is.

Nekünk viszont most kell a legjobban teljesítenünk, amikor a legnagyobb szükségetek lehet ránk. Hogy a legpontosabb információk birtokában tudjatok döntést hozni a saját életetekről, egészségetekről, biztonságotokról.

Ezért arra kérünk, hogy ha teheted, támogasd a munkánkat. Akár néhány száz forint is számít.

Koronavírus Hírek, háttér
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.