Egyre többen vesznek ruhát egyetlen instaposzt kedvéért

Fotó: Nasir Kachroo/NurPhoto

Megvenni a ruhát, felvenni egyszer, kitenni az instára, aztán másnap visszavinni.

Ez nem valami egyszeri kamasztrükk, hanem már egyértelműen tömeges jelenség: egy brit felmérés szerint a vásárlók 9 százaléka ismerte el, hogy vett már ruhát egyetlen kép kedvéért, és rögtön utána vissza is vitte az árut.

A felmérést szerint a 35-44 közöttiek csinálják leginkább ezt, és a férfiak gyakrabban, mint a nők. (Az eredményt ugyanakkor torzítja, hogy az Instagram első számú célközönségét, a tizenéveseket nem kérdezték.)

A Quartzy posztja szerint az egész leginkább az egyéni brandépítésről (egyénibrand-építésről!) szól: mivel mindenkinek folyamatosan posztolnia kell önmagáról, senki nem eshet abba hibába, hogy több képen is ugyanabban a szerelésben (#outfit of the day) mutatkozik. És erre lassan cégek is épülnek: vannak már vállalatok, akik kifejezetten egy-kétszeri viseletre, meg egy instaposzta tervezik a ruháikat. 

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.