Vizsgálat indult az országos tévéadó ellen, mert azt állította, hogy Soros György fizetett a tüntetőknek

Hivatalból indított vizsgálatot manipuláció gyanúja miatt a román Országos Audiovizuális Tanács az országos Antena 3 hírcsatorna ellen, mert az augusztus 10-i tüntetésekkel foglalkozó adásban többek közt olyan hajmeresztő dolgok hangzottak el, hogy

  • a Győzelem téri tüntetők tulajdonképpen zsoldosok, 
  • az Antifa-csoportok tagjai 
  • és más félkatonai szervezetek képzett provokátorai, akiket Soros György fizet.

A Főtér.ro beszámolója szerint a vizsgálatot kezdeményező Dorina Rusu szerint a csatorna tudatosan manipulált, amivel megsértette a román audiovizuális törvényt.

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.