Akkora részt hasított ki magának a brit kiskereskedelmi piacból a lehető legalacsonyabb árat hajszoló két német szupermarketlánc, hogy erre már a választékban és árban föléjük belőtt Tesco is kénytelen volt reagálni.
Miután öt év alatt a duplájára, 13,1 százalékra nőtt az Aldi és a Lidl közös piaci részesedése Nagy-Britanniában, a Tesco erre azzal válaszolt, hogy ez az egyben lemásolta őket, és Jack’s néven két üzlettel elindította a saját Aldilidljét. A Jack’s ben az elrendezést és az arukészlet méretét tekintve minden majdnem pont ugyanolyan, mint a két németnél. A polcok elrendezése, a gyorsaság és a költségkímélés miatt raklapokról kínált áruk és a középső traktusban sűrűn változó, mélyen leértékelt vegyes bizbasz tárgyak is.
A különbség talán csak annyi, hogy a Tesco új leányában - vagyis kisfiában - a legtöbb árucikk sajátmárkás és Jack’s márkanév alatt fut. A név onnan jön, hogy a Tesco alapítóját Jack Cohennek hívják. A lánc boltjait a dolog személyessé tétele végett, mint a cikk elején is látható, az ő fiatalkori, Eminem-frizurás arcképével díszítik.
Egy átlagos Jack's-ben - hasonlóan a német vetélytársakhoz - kábé tizedannyi féle áru lesz, mint egy átlagos Tescóban.
Most pedig hallgassuk meg Eminem új slágerét, a Kamikazét!
(via Guardian)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.