Csodálatos kísérletet hajtott végre az amerikai, Payless nevű cipődiszkont: a valójában reklámfogásnak szánt akcióból nagyon világosan kiderült, milyen könnyű átverni a sokszor milliók által követett divatbloggereket. Akik most több száz dollárt fizettek 20 dolláros darabokért, csak mert elhitették velük, hogy a Palessi névre keresztelt márka szupermenő luxusáru.
A Payless Santa Monica egyik nagyon előkelő részén nyitott pop-up üzletet, ahova meghívott egy csomó divatszakit és influenszereket. A környezet, az egész márka köré felépített luxuslufi aztán működött is, és a vendégek áradoztak a Palessi cipőkről, sőt több száz dollárt kifizetettek értük. A Payless egyébként mindenkinek visszaadta a csalárd módon szerzett pénzt, és a vevők a cipőket is megtarthatták, viszont az eseményen készült felvételeket reklámokban fogja használni a diszkontlánc.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.