Ezek a mai fiatalok: lusták kinyitni a halkonzervet, emiatt lassan megdöglik a konzervpiac

Új fejezet kezdődik a 444 életében.
Érdekel

A Wall Street Journal érdekes statisztikát közölt a hétvégén: az egy főre jutó tonhalkonzerv-fogyasztás az elmúlt három évtizedben 42 százalékot esett. Eközben a friss, illetve a fagyasztott hal iránti kereslet nőtt.

Iparági szakértők szerint ennek az egyik oka, hogy az ezredforduló tájékán születettek már sokkal kényelmesebben szeretnek főzni és étkezni, jobban kedvelik a friss ételeket, és sokuknak felszerelése sincsen ahhoz, hogy megbirkózzon egy konzervvel.

Ugyanis nincs konzervnyitó a háztartásukban.

Fotó: JEWEL SAMAD/AFP

Az újság szerint a változó ételfogyasztási szokások nagy nyomás alá helyezik a tradicionális ételmárkákat, az ételkiszállítás iránti kereslet pedig egyre csak nő. Egy kutatás szerint a jövőben az otthoni ételkészítés egyszerűen ki fog menni a divatból. 2030-ra az online ételrendelő szolgáltatások 10 százalékra fogják növelni a részesedésüket a teljes élelmiszerpiacon. (Business Insider)

Olvastátok, láttátok, hogy milyen világ lett itt. A járvány miatt fogynak a reklámok, a kormány miatt fogynak az újságok. Ebben a helyzetben a mi jövőnk is bizonytalanabbá vált, mint az elmúlt 7 évben bármikor. Ha folytatni akarjuk, akkor új fejezetet kell nyitnunk a 444 történetében.

Mi kitartóan mutatjuk, hogy milyen világ van. A szűkülő magyar nyilvánosság miatt most még fontosabb, hogy maradjon Magyarországon megbízható hírforrás. Olyan újságírók, akik megírják az igazat. Ehhez viszont - a ti segítségetekkel - változnunk kell.

Lépj a Körön belülre, regisztrálj, és járulj hozzá az újság működéséhez, cserébe még jobb, erősebb, nagyobb 444-et kapsz!

Koronavírus Hírek, háttér
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.