Több mint 10 milliárd forintot költöttek a budapesti vizes-vébé marketingjére

POLITIKA
2018 december 10., 15:08
comments 62

A törvényi kötelezettséghez képest bő félévvel tette közzé a vizes-vébé szervezőcége tavalyi beszámolóját, írja az Mfor.hu. Minden idők vizes versenye veszteséges lett: a Bp2017 Kft. százmilliós mínusszal zárta a 2017-es évet.

Hogy pontosan mennyibe került a verseny az országnak, nem tudni. Az Átlátszó összesítése szerint 130 milliárd forint a vége Duna Arénástul. A Bp 2017 fő bevétele az állami támogatás 49,5 milliárd forintos összege volt, értékesítésből ezentúl minössze 4,6 milliárd keletkezett.

Megdöbbentő, de a marketing és PR költségek címen elkönyvelt 10,2 milliárdos kiadás mellett mindössze 806 millió forintos jegyárbevétel keletkezett.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.