Több mint 10 milliárd forintot költöttek a budapesti vizes-vébé marketingjére

2018 december 10., hétfő 15:08
62

A törvényi kötelezettséghez képest bő félévvel tette közzé a vizes-vébé szervezőcége tavalyi beszámolóját, írja az Mfor.hu. Minden idők vizes versenye veszteséges lett: a Bp2017 Kft. százmilliós mínusszal zárta a 2017-es évet.

Hogy pontosan mennyibe került a verseny az országnak, nem tudni. Az Átlátszó összesítése szerint 130 milliárd forint a vége Duna Arénástul. A Bp 2017 fő bevétele az állami támogatás 49,5 milliárd forintos összege volt, értékesítésből ezentúl minössze 4,6 milliárd keletkezett.

Megdöbbentő, de a marketing és PR költségek címen elkönyvelt 10,2 milliárdos kiadás mellett mindössze 806 millió forintos jegyárbevétel keletkezett.

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt