Több mint 10 milliárd forintot költöttek a budapesti vizes-vébé marketingjére

POLITIKA
2018 december 10., 16:08

A törvényi kötelezettséghez képest bő félévvel tette közzé a vizes-vébé szervezőcége tavalyi beszámolóját, írja az Mfor.hu. Minden idők vizes versenye veszteséges lett: a Bp2017 Kft. százmilliós mínusszal zárta a 2017-es évet.

Hogy pontosan mennyibe került a verseny az országnak, nem tudni. Az Átlátszó összesítése szerint 130 milliárd forint a vége Duna Arénástul. A Bp 2017 fő bevétele az állami támogatás 49,5 milliárd forintos összege volt, értékesítésből ezentúl minössze 4,6 milliárd keletkezett.

Megdöbbentő, de a marketing és PR költségek címen elkönyvelt 10,2 milliárdos kiadás mellett mindössze 806 millió forintos jegyárbevétel keletkezett.

Kiemelt videóink

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.