Hópihéket (korunk ifjúságának mindenre érzékeny, minden vélt sértésen felháborodó szegmensét), szelfifüggőket, mobilzombikat, gémereket toboroz a brit hadsereg. Vagyis fiatalokat, legyinthetnénk, ha a toborzók nem lennének ennyire specifikusak toborzóplakátjaikon. "A hadseregnek szüksége van rád" szlogen alatt futó plakát- és tévés kampány részeként a nem is kicsit gúnyos megszólítás után a megszólított csoport egy jó tulajdonságát emelik ki.
A játékfüggőknél például az elhivatottságot, a folyton a mobiljukra meredőknél a koncentrációt, a hópihéknél az együttérzést, a mindig csak magukkal foglalkozóknál a magabiztosságot. Ezzel a kampány kiötlői szerint pont azt akarták mutatni, hogy a hadsereg felülemelkedik a sztereotípiákon, és látja az embert is azok mögött. Paul Nanson vezérőrnagy szerint azt is üzenik, hogy a hadsereg célt tud adni a magukat értéktelennek, alulértékeltnek érző fiataloknak. (Via The Guardian)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.