Sem a gyalogosokra, sem a kerékpárosokra, kizárólag az autósokra volt tekintettel az V. kerület „A Jövő Városa” fejlesztési program III. ütemében, számol be a döbbenetről a Közlekedő Tömeg Facebook-oldala. Bár korábban javaslatokat is tettek az Belváros-Lipótváros Városfejlesztő Kft.-nek, semmit sem fogadtak meg belőle, de még a jogszabályban előreírt minimum 1,5 méteres járdaszélességet sem sikerült összehozni. A felújított Reáltanoda utcában az ELTE Egyetemi Könyvtár és Levéltár épülete előtt a kihelyezett oszlopnak hála
"az egyébként is kevesebb mint 1 méter széles járda szabad szélessége egy szakaszon 43 centiméterre csökkent."
A blog megjegyzi: egy 43 centiméter széles járdán egy babakocsit sem lehet végig tolni,
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.