Továbbra is a Suzuki a legnépszerűbb márka és a Vitara a legnépszerűbb modell a Datahouse februári újautópiaci adatai szerint. A Portfolio által megzenésített jelentés szerint februárban 1679 darab új Suzukit helyzetek forgalomba, ami 13 százalékkal több a tavaly februári adatnál. A márkák további sorrendje: Ford, Skoda, Opel, VW, Toyota, Dacia, Kia Renault, Fiat.
A Datahouse jelentéséből az is kiderül, hogy még mindig tart a magas építésű, rossz légellenállású, tehát kevéssé üzemanyag-takarékos városi „álterepjárók” vagyis a SUV-ok divatja: az eladott új autók több mint harmada SUV. A Vitara után a Dacia Duster hasít a legjobban: a tavalyi első két hónaphoz képest idén január-februárban megduplázódott a Duster-eladások száma. (Portfolio)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.