Összeolvad a magyarországi e-kereskedelem két meghatározó szereplője, a már nyolc országban jelenlevő Extreme Digital és az eMag magyarországi leányvállalata, jelentette be Várkonyi Balázs, az Extreme Digital vezérigazgatója. A cégek összeolvadásával egy új, budapesti központú cég jön létre, innen felügyelnék majd a nemzetközi terjeszkedést is.
Várkonyi tájékoztatása szerint az új vállalatban az eMag anyavállalatának, a Naspersnek 52, az Extreme Digitalnak 48 százalék lesz a részesedése. Elmondása szerint az még nem dőlt el, hogy az egyesülés után mi lesz a márkákkal, bár szerinte érdemes lenne mindkét brandet életben tartani.
A fúzióról szóló szerződést már aláírták, és megkezdődött az engedélyezési eljárás is a versenyhivatalnál. (Via MM Online)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.