Már online is kapható 18-féle 2rule-termék, kábé annyiért, mint a menő világmárkák, de csak férfiaknak

gazdaság
2019 július 15., 13:44

A Nike, az Under Armour vagy az Adidas hasonló termékeinek az áráért dobott az online piacra 18-féle sportruhát a Mészáros-család érdekeltségébe tartozó 2rule márka.

Egy rövidujjú, tapadós férfi felső aláöltözet például 8990 forint, egy férfi melegítőalsó 12990 forint, egy hosszú férfi alsó aláöltözet 11990, egy férfi sportszár pedig 2990 forint. Ezek az árak néhol megegyeznek a konkurens világmárkák áraival, néhol drágábbak azoknál. Az pedig nem véletlen, hogy csak férfiruhákat hoztam fel példaként. A helyzet ugyanis az, hogy az Intersporton piacra dobott összes 2rule-terméket férfiaknak szánták.

Első látásra kissé meglepő, hogy ennyire hiányos árukészlettel mi értelme volt belépni az online piacra. Az első eresztés legdrágább darabjából, a 24990 forintos Gála férfi kapucnis melegítőfelsőből ugyanis például csak S-sel méretű, fekete színűt lehet kapni egyelőre. A mezek egyikéből csak S-eset, a másikból csak L-eset kínálnak, de van olyan rövid alsó aláöltözet, amiből a S-esen kívül még XXL-eset lehet rendelni.

A tippért örök hálánk Olivérnek!


Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.