Idén rengeteg szervezet, bolt és vendéglátóhely szállt be a műanyagmentes július kampányba, ami arra igyekezett felhívni az emberek figyelmét, hogy igyekezzünk minél kevesebben használni a vizeket és a talajt is szennyező, lassan bomló műanyagból. Az RTL Híradója szerint azonban az adatokban elsőre nem látszik, hogy a kampány sikeres lett volna, ugyanis júniushoz képest 150 tonnával több műanyagszemét keletkezett, míg az egy évvel korábbi júliushoz képest is 33 tonnával több lett a végső eredmény.
Ez azonban nem feltétlenül tragédia, állhat a dolog mögött az is, hogy a kampány hatására többen gyűjtötték szelektíven a műanyagszemetet, és azért lett csak több, mert már nem a kommunálisba dobták a PET-palackokat. (via hvg.hu)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.