Több mint százezer forintot követelt a Vodafone a májusban elsüllyedt Hableány elhunyt matrózának édesanyjától, írja a Blikk. A lapnak Pethő János 81 éves édesanyja nyilatkozott. „Július 9-én a kisebbik fiam, Tibor bevitte a telefonos cég ügyfélszolgálatára János halotti bizonyítványát. Elmagyarázta, hogy tragédia történt, a bátyja nem él, ne küldjenek a címemre több levelet, mert ez rendkívül felzaklat engem” - mondta.
Ennek ellenére augusztus végén újabb felszólítás érkezett, amelyben azt követelték, egy összegben fizesse be a tartozását. Ezután János öccse, Tibor ismét bement az ügyfélszolgálatra. „Reklamációmra az ügyintéző kedvesen bólogatott, megígérte, méltányosságból elengedik a fivérem tartozását, és ott, előttem meg is írta a kérvényt”. De hiába, ezután újabb fizetési felszólítást küldtek, amit Tibor kegyeletsértőnek és embertelennek nevezett.
A Blikk cikkének megjelenése után a Vodafone kivizsgálta az ügyet, és méltányosságból jóváírták a tartozást. A cég a család elnézését kérte, és részvétét, együttérzését fejezte ki.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.