Első látásra meglepő húzásra szánta el magát az audiobiznisz egyik ismert cége, az amerikai Bose: egy lendülettel bezárja összes hús-vér-tégla boltjának majdnem felét, ráadásul pont a legjómódúbb területeken találhatóakat, vagyis az összes észak-amerikai, európai, ausztrál és japán egységüket, összesen 113 darabot. A világ többi részén megmarad azért 130 üzletük.
A cég az Engadget kérdésére ezt azzal indokolta, hogy a legkurrensebb termékeik, vagyis a zajszűrős fejhallgatók, a drótnélküli sport fülhallgatók, a hordozható hangszórók és az okoshangszórók egyre jobban mennek online. Az Engadget cikke ehhez még annyit tesz hozzá, hogy amikor a Bose a kilencvenes években megnyitotta első észak-amerikai üzleteit, még sokat számított, hogy a vevők élőben kipróbálhassák a termékeik hangminőségét. De azóta annyira megemelkedett az audiocuccok átlagos minősége plusz annyi online teszt jelenik meg, hogy az emberek simán vásárolnak fülhallgatót vagy hangszórót anélkül, hogy élőben is meg akarnák hallgatni a hangjukat.