„Köszöntöm a képolvasó fiatalokat és a hosszabb ideje fiatalokat!”
Az októberi választás óta a Fidesz egyik kiemelt projektje lett a fiatalok megszólítása. A döntés meg is hozattatott, senior fideszesek akcióba is lendültek, Lezsák Sándor instamester például nemrég a technológiával ismerkedett:
A nemzetstratégiai szempontból orbánista Lokál pedig már szótárat is írt a boomereknek, hogy értsék, miről beszélnek a fiatalok.
Legutóbb a Fidelitas indított fiatalos kampányt az interneten az 1790-ben született doomer, Kölcsey Fecó köré építve: „1. Készíts egy szelfit egy Kölcsey tábla előtt! 2. Keress egy Kölcsey idézetet, amit a fénykép alá írsz! 3. Töltsd fel instára a képet #azénKölcseym #Fidelitas hashtag használatával! ” A győztesnek drónt és Spotify-előfizetést ígérnek.
Elsőre azonban néhány, instagramos tevékenysége és egyebek alapján fidelitasosnak tűnő személyen kívül csak mém- és trolloldalak vettek részt a játékban.
Hétfőn viszont megjelentek eléggé átlátszó kamuprofilok is a játékban, a frissen létrehozott Kiss Tibor, Kovács Imre és Rigó Sándor is kitett 9 photoshopolt képet a kötelező hashtagekkel, de ott van a Múló Momentum is.
A játékban más a hashtagek szerint az elmúlt két napban nem is vett részt.
Fiatalok meg: szólítva!
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.