Több reklámot engedne futtatni a köztévén a kormány

Semjén Zsolt kedd este nem sokkal éjfél előtt nyújtott be egy törvényjavaslatot a felsőoktatás szabályozására vonatkozó törvények módosításáról, de ahogy a Telex is észrevette, ezzel többek között a Médiatörvényt is átírnák. Így a közszolgálati médiaszolgáltatónál közzétett reklám és televíziós vásárlás időtartamát már nem óránként 8 percre korlátoznák, hanem elérhetné a 12 percet. A közösségi médiaszolgáltatásban pedig 6 perc helyett most már maximálisan 8 percnyi reklám mehetne egyetlen egész órától egész óráig tartó időszakon belül.

Az MTVA jövőre egyébként már 117,7 milliárd forintos költségvetéssel számolhat

A független magyar sajtónak soha nem volt olyan nehéz dolga, mint a járvány alatt.

A kormány nem enged újságírókat az egészségügyi intézmények közelébe, és a járvánnyal kapcsolatos legalapvetőbb adatokat sem osztja meg a nyilvánossággal. A közmédia és a többi propaganda csatorna mindent megtesz a valós helyzet elkenéséért.

A 444-en az elénk állított akadályok ellenére is be tudjuk mutatni, hogy áll a járvány Magyarországon és a világban. A pontos számokat, aktuális trendeket bemutató grafikonjainkból, infografikáinkból több millióan tájékozódnak.

Az ezeket összegyűjtő járványadat-oldalunk az utóbbi hónapokban átvette a közszolgálati média szerepét. Olvasóinkat ezzel nem csak tájékoztatjuk, hanem segítünk nekik egészségesnek maradni, és megőrizni szeretteik egészségét is.

Kapcsolódó