Duplán, sőt, egyes kommentelők esetén triplán vonta le a hétvégén kezdeményezett tranzakciók összegét a bankkártyákhoz tartozó számlákról a K&H Bank, A problémát egy olvasónk jelezte, akinek emiatt mínuszba fordult a számlája, amire elvben nincs is lehetőség debitkártyás fizetésnél.
Őt különösen aggasztotta, hogy a bank hivatalos tájékoztatásában 15 munkanapig tartó kivizsgálást emlegetett, ezért levélben kerestem a K&H Bank sajtóosztályát. Válaszukban elismerték, hogy "[e]gyes bankkártyával végzett tranzakciók elszámolása során hibák léphettek fel", ennek a hibának az elhárításán "kiemelt prioritással" dolgoznak.
"[A] évesen elszámolt tranzakciók javításáig ügyfeleink türelmét és megértését kérjük" - írták, egyben azt ígérték, hogy a károsultak "a lehető leghamarabb megkapják a jóváírást a folyószámlájukon".
A hibáról a K&H Facebook-oldalán egy amúgy irreleváns poszt alatt termékeny kommentfolyam indult. Ott közölte az egyik kommentelő a K&H panaszkezelés aloldalának a linkjét, ahol ugyan szintén 15 munkanapos határidőről szól a tájékoztatás, de elmondása szerint két hete hasonló, hibásan könyvelt tranzakciója után már másnap jóváírták a tévesen levont összeget.