Miután Cristiano Ronaldo a keddi EB-sajtótájékoztatón eltolta maga elől a szponzorkólát, a Coca-Cola piaci értéke mintegy négymilliárd dollárt zuhant - írja a Guardian.
A portugálok - és talán az egész EB - legnagyobb sztárja olyan megvetéssel tolta el maga elől a két üveget, mintha éppen egy szabadrúgást akartak volna elvégezni helyette. „Agua” - kommentálta egy vizesflakont lobogtatva. „Coca-Cola” - tette hozzá fintorogva. Ennek hatására a Coca-Cola részvényárfolyama szinte azonnal 1,6 százalékot csökkent, a Coca-Cola piaci értéke pedig 242 milliárd dollárról 238 milliárd dollárra esett vissza.
Az üdítőgyártó vállalat csak annyival kommentálta a dolgot, hogy mindenkinek joga van azt inni, amit szeretne. A focista korábban egyébként volt a Pepsi és a Coca-Cola reklámarca is.