Orbán Ráhel a Marriott legújabb budapesti szállodájának brandingjén dolgozik

július 3., szombat 17:54

Nemrég derült ki, hogy Orbán Ráhel május óta a BDPST Koncept Kft. ügyvezetője, most pedig már azt is tudni lehet, hogy ebben a pozícióban hazai és nemzetközi hotelek és éttermek márkastratégiájának kialakításán dolgozik.

Az mfor.hu vette észre, hogy mindezt a BDPST közölte honlapján, ahol úgy fogalmaztak, a BDPST Group leányvállalataként létrejött a BDPST Koncepten belül

„Orbán Ráhel és csapata jelenleg az amerikai Marriott International hotellánc legújabb budapesti szállodájának brandingjén dolgozik. Kiemelt céljuk, hogy történelmi múlton alapuló narratíván keresztül hosszútávú hazai és nemzetközi sikereket érjenek el.”

Ezt tovább fokozták azzal, hogy azt írták,

„A cégcsoport missziója, hogy hozzájáruljon a magyarországi építészeti örökség megóvásához azáltal, hogy kiemelkedő adottságú, ugyanakkor jellemzően leromlott állapotban lévő ingatlanokat teljeskörűen felújít, a jelenkor követelményeinek megfelelően modernizál, és azoknak új funkciót és üzleti modellt ad. Ezen tevékenység, misszió mellett a nemzetközi tapasztalatok azt mutatják, hogy szükség van a stabil alapokra épített márkastratégia kialakítására is a sikerek eléréséhez.”

A közleményt azzal zárták, hogy felsorolták, hány épületet dolgoztak már át, pontosabban hány „márka koncepciójának kialakításán dolgozott már” Orbán Ráhel és csapata: „az ő munkájukat tükrözi az »Operaház kistestvéreként« emlegetett BOTANIQ Turai Kastély, a Kallina Mór által megálmodott Alice Hotel, az 1700-as években épült Andrássy Kúria & SPA, valamint a Budapest szívében található Hotel Dorothea is”.

De előtte még leírták azt a mondatot, hogy

„A jövőben Orbán Ráhel ügyvezetésével önálló entitásként fog működni a BDPST Koncept.”

Egyedül az nem derült csak ki, hogy „a Marriott legújabb budapesti szállodája” pontosan melyik hotelt jelenti.