Mi könnyíti meg egy vásárló dolgát? Ha csak előkapja a bankkártyáját, és fizethet vele egy fagyiért, a megrendelt ebédért vagy kiló almáért a piacon.
Mi könnyíti meg egy eladó dolgát? Ha nem kell semmilyen új tárgyat vennie ahhoz, hogy kártyával is fizethessenek nála egy fagyiért, a megrendelt ebédért vagy kiló almáért, amit a piacon árul.
Mindkettő ki lehet pipálni a myPos Glass-szel.
A kereskedő számára nincs egyszerűbb megoldás annál, hogy a mobiltelefonját átalakítja terminállá androidos alkalmazás letöltésével.
Innentől nincs szüksége külön
A vevőnek pedig elég a bankkártyája.
A vásárlás menete sem lehet ennél egyszerűbb: az eladó beüti az összeget, a vevő odaérinti a kártyját a mobil hátuljához. A vásárlás jóváhagyása után a befizetett összeg azonnal megjelenik az eladó myPos számláján.
Mindezt úgy, hogy nemcsak gyors, de biztonságos is. Megfelel a Visa és a Mastercard biztonsági követelményeinek, és az iparág legkomolyabb szereplői által elfogadott PCI DSS előírásoknak. Az okostelefon nem tárol bizalmas kártyatulajdonos-adatokat. Nagyobb összegű vásárlásnál a vevőnek PIN-kódot kell megadnia.
Ha a kártya nem érintős, QR-kódot is lehet generálni a fizetéshez.
Kaphat-e a vevő nyugtát? E-mailben vagy SMS-ben is, ahogy a vevőnek kényelmesebb.
Eladóként milyen költségei vannak ennek? A Starter csomagban nincs fix költség, csak akkor kell fizetni (2,25 százakékos a tranzakciós díj), ha Önnek is fizetnek, és bármikor lemondható a szolgáltatás. A nagy forgalommal rendelkező vállalkozások számára javasolt Pro csomagban van fix havidíj (mindössze 1 700 forint, de az első hónap ingyenes), a tranzakciós díj kedvezőbb, csak 1,75 százalék.
De azért valami hátránya csak van? Úgy néz ki, hogy van néhány olyan iparág, amelyet jelenleg nem támogat a myPOS, például a devizaspekulánsokat, fegyverkereskedőket és a nem szabályozott jótékonysági szervezeteket.