Ha van win-win szituáció eladónak és vásárlónak, akkor ez az

július 22., csütörtök 13:15

Mi könnyíti meg egy vásárló dolgát? Ha csak előkapja a bankkártyáját, és fizethet vele egy fagyiért, a megrendelt ebédért vagy kiló almáért a piacon.

Mi könnyíti meg egy eladó dolgát? Ha nem kell semmilyen új tárgyat vennie ahhoz, hogy kártyával is fizethessenek nála egy fagyiért, a megrendelt ebédért vagy kiló almáért, amit a piacon árul.

Mindkettő ki lehet pipálni a myPos Glass-szel.

A kereskedő számára nincs egyszerűbb megoldás annál, hogy a mobiltelefonját átalakítja terminállá androidos alkalmazás letöltésével.

Innentől nincs szüksége külön

  • adapterre
  • kábelre
  • extra hardverre.

A vevőnek pedig elég a bankkártyája.

A vásárlás menete sem lehet ennél egyszerűbb: az eladó beüti az összeget, a vevő odaérinti a kártyját a mobil hátuljához. A vásárlás jóváhagyása után a befizetett összeg azonnal megjelenik az eladó myPos számláján.

Mindezt úgy, hogy nemcsak gyors, de biztonságos is. Megfelel a Visa és a Mastercard biztonsági követelményeinek, és az iparág legkomolyabb szereplői által elfogadott PCI DSS előírásoknak. Az okostelefon nem tárol bizalmas kártyatulajdonos-adatokat. Nagyobb összegű vásárlásnál a vevőnek PIN-kódot kell megadnia.

Ha a kártya nem érintős, QR-kódot is lehet generálni a fizetéshez.

Kaphat-e a vevő nyugtát? E-mailben vagy SMS-ben is, ahogy a vevőnek kényelmesebb.

Eladóként milyen költségei vannak ennek? A Starter csomagban nincs fix költség, csak akkor kell fizetni (2,25 százakékos a tranzakciós díj), ha Önnek is fizetnek, és bármikor lemondható a szolgáltatás. A nagy forgalommal rendelkező vállalkozások számára javasolt Pro csomagban van fix havidíj (mindössze 1 700 forint, de az első hónap ingyenes), a tranzakciós díj kedvezőbb, csak 1,75 százalék.

De azért valami hátránya csak van? Úgy néz ki, hogy van néhány olyan iparág, amelyet jelenleg nem támogat a myPOS, például a devizaspekulánsokat, fegyverkereskedőket és a nem szabályozott jótékonysági szervezeteket.