Németországban a Lidl és az Aldi a pontos leértékelt ár helyett már csak a kedvezmény mértékét tünteti fel az akciós újságjaiban - szúrta ki a G7. Az üzletláncok ugyanis a kiadvány nyomdába küldésekor nem tudják megmondani, hogy mennyiért fogják adni például a bio banánt és narancsot, és azt sem tudják előre, hogy az adott héten milyen árváltoztatásokra kényszerülnek majd. Az újságba az árak helyére azt írják inkább, hogy naponta határozzák meg az árakat.
Az akciós újságok átfutási ideje több hét, de olyan mértékű az élelmiszer-infláció, hogy most lehetetlen előre tudni, mi mennyibe fog kerülni pontosan 4-5 hét múlva. A német sajtóval az Aldi Nord azt közölte, hogy különösen a friss élelmiszereknél nagy a bizonytalanság.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.