A kínai közösségi oldalon, a Weibón tört ki A Nagy Felháborodás, amiért a Gucci és az Adidas kollaborációjában készült, 11 ezer jüanba, vagyis közel 600 ezer forintba kerülő napernyő átereszti a vizet, vagyis nem jó az eső ellen. (A Gucci oldalán egyébként 990 euróért, vagyis 380 ezer forintért hirdetik.)
Pedig a Gucci a weboldalán is figyelmezteti a kedves vásárlóit, hogy a termék „nem vízálló, és napvédelemre vagy dekorációs célokra szolgál”.
Ennek ellenére a BBC szerint sorozatban jelennek meg a Weibón olyan bejegyzések, amelyekben a fenti napernyőt haszontalannak nevezik, és volt olyan is, aki azt írta: „amíg szegény vagyok, nem fognak tudni becsapni, hogy ezt kifizessem”.
A Gucci és az Adidas együttműködését beharangozó darab ezzel persze szép reklámot kapott, június 7-én, amikor megjelenik a kollekció, lehet majd nézni, ahogy sorban állnak az emberek a félmilliós napernyőkért. (BBC)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.