Közlemény

belföld
május 20., 18:23

A Fővárosi Ítélőtábla megállapítja, hogy a Magyar Jeti Zrt. megsértette a felperes jóhírnevét, amikor a 444.hu elektronikus újság weboldalán 2020. január 20-án megjelentetett „Szörnyű, amikor egy hároméves kislány elmeséli, hogyan abuzálta az apukája” című cikkében az Apák az Igazságért Közhasznú Egyesület tevékenységét abban a hamis színben tüntette fel, miszerint az Apák az Igazságért Közhasznú Egyesület keretei között a gyermeküket abuzáló apák támadják a pszichológusokat, szakértőket és konferenciákat szerveznek maguknak.