Egy nagymama megírta a foodpandának, hogy az unokái futárrajongók, és maguk fabrikálta szerelésben hordják neki az ételt. A vállalat fantasztikus meglepetést talált ki nekik.
Minden egy levéllel kezdődött: Tomi és Ákos nagymamája megírta a foodpanda ügyfélszolgálatának, hogy a két testvér nagy foodpanda- és futárrajongó, és saját kis startupot húztak fel maguknak a család ellátására. Egyenruhát és futártáskát készítettek, és abban hordták az ételeket a szomszéd utcában lakó nagyinak. „Több tucat kedves, rajongói gyereklevelet kaptunk már, de Tomi és Ákos sztorijában megfogott minket a kreativitás és a vállalkozószellem. Igazán komolyan vették a játékot! Ahogy mi is szoktuk – árulja el Blaumann Debóra, a foodpanda marketingigazgatója. Gyereknap kapcsán szerettük volna viszonozni ezt a minket is inspiráló elhivatottságot. Meglepetés-sorozatot szerveztünk nekik, hogy teljesítsük az álmukat: egy napra a foodpanda-flotta tagjai lehettek.”
Több mint százan jelentkeztek a cég futárpartnerei közül a felhívásra, hogy emlékezetessé tegyék a két fiú számára a gyereknapot. Velük közösen a család, a foodpanda több tucat dolgozója és a fél város együtt szervezkedett a háttérben, hogy minél nagyobb legyen az ámulat. Aztán eljött a nap, amelyen reggeltől estig újabb és újabb meglepetések történtek a gyerekekkel: a méretükre szabott pici hátizsákkal és egyenruhával érkezett hozzájuk reggel a „kolléga”, az utcán közülük valóként köszöntötték őket a bringások, foodpanda plakátokon látták viszont magukat, és pár valódi kiszállításba is besegíthettek a “nagyoknak”.
Az akcióról készült megható videóban közel 20 igazi futár egyengeti a fiúk első foodpandás napját. Gyermeknapon még egy meglepetés várja a testvérpárt: a foodpanda a korábban általuk rajzolt kis pandafejlogót használja majd a közösségimédia-felületein a Facebooktól a LinkedIn-ig.