Irgalmatlanul sok pénzt költ az állam kommunikációra, és ebből óriási hasznot húz a kormány által monopolhelyzetbe hozott Balásy Gyula

Lezárt tartalom a Kör tagjainak
június 1., szerda 3:50
5

Ha Balásy Gyulán múlna, kevés szó esne róla, nem igazán keresi a nyilvánosságot, miközben nem tudjuk kikerülni cégei munkáit. Ők tervezik meg, gyártják le és helyezik el az állami hirdetéseket.

Nem csak a Rogán-műhelyben kitalált politikai üzeneteket, az állami cégek is a Balásy-cégek szolgáltatásait veszik igénybe, kötelezően. És ezzel - mint a most megjelenő cégbeszámolókból kiderül - pazarul lehet keresni. De ez sem elég, letarolt már egy másik piacot is, az államhoz kötődő rendezvények szervezését.

Balásy Gyula a New Land Media honlapján Fotó: New Land Media / 444 grafika

Hogy hogyan tette Balásyt milliárdossá az állami propaganda, arról bővebben ebben a cikkben írtunk. Röviden: az állami kommunikációs piacon a kormány előbb összevonta a teljes kommunikációs keretet, hogy egy rövid ideig a verseny látszatát keltve a kiválasztott baráti cégeken keresztül költse azt el. De váratlanul kegyvesztett lett a két addigi kedvenc, Csetényi Csaba, valamint Kuna Tibor, a kormány pedig 2016 óta feladta a verseny látszatát is, és egyetlen ember cégeire bízta az állami kommunikáció gyakorlati megvalósítását. Ez a kiválasztott lett Balásy Gyula, a két cége pedig a New Land Media és a Lounge Design.

Lépj be a Körbe, és olvass tovább!

Légy része a közösségünknek, segítsd az újság működését!

Már tagja vagy a körnek? Lépj be!

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt