Emily Maitino készült a légiközlekedésre az elmúlt hetekben jellemző káoszra. A járvány után újra fellendülő globális légiforgalom számos kihívással küzd, nagy a munkaerőhiány mind a járatokat üzemeltető légitársaságoknál, mind a reptereken. Az előbbi miatt gyakran törölnek járatokat, az utóbbi pedig a leglátványosabb fennakadásokat a csomagkezelésben okozza.
Maitino az utóbbi áldozatául esett. Pedig a partnerével Los Angelesből Barcelonába repülő nő tényleg készült a káoszra. Direkt csak kézipoggyászt csomagolt, ám becsekkoláskor közölték vele, hogy helyhiány miatt igenis fel kell adnia a csomagját. Így hát becsekkolta a poggyászt, amit aztán az illetékesek annak rendje és módja szerint el is kavartak.
Maitino ezzel akkor szembesült, amikor már két órája ácsingózott a csomagkiadónál a barcelonai reptéren. "Elég ideges vagyok" - mondta Maitino a Business Insidernek. Elbeszélése szerint a csomagja elvesztése utáni napokban hét-nyolc alkalommal hívta a járatot üzemeltető Air Canada légitársaságot, de hiába.
A Business Insider szerint nem ő az egyetlen elégedetlen ügyfél, tudnak olyan utasról is, aki egy napon belül hússzor próbálta elérni az Air Canadát a csomagja elvesztése után, szintén hiába. A cég szóvivője végül a lapnak azért nyilatkozott, azt mondta, hogy a változó "működési környezet, illetve a megnövekedett utas- és csomagforgalom, valamint a földi kiszolgálószemélyzet hiányában kialakuló késések miatt gyakoribbak az ilyen esetek.
A helyzetet a Business Insider szerint jól jellemzi, hogy a legnagyobb kanadai reptéren, a Toronto Pearson Internationalen csomagok ezrei halmozódtak már fel.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.