Négy évvel meghosszabbította az FTC az MVM-mel kötött szponzorációs együttműködését, írja a Nemzeti Sport. Az állami vállalat nettó 6,6 millió euróval és egymilliárd forinttal támogatja a sportklubot.
„Az MVM megjelenik az említett szakosztályok sportlétesítményeinek felületein, az összes sportoló felszerelésén és ruházatán is.”
Az együttműködés keretében mostantól MVM C-szektornak hívják majd a Groupama Aréna C-szektorát, a népligeti sportközpont pedig az FTC-MVM népligeti Sportközpont nevet használja.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.