Pert vesztett az Adidas, amely hiába akarta megakadályozni, hogy a Thom Browne luxusmárka használhassa a sportruházati óriás logójához hasonló csíkos dizájnját. Az Adidas azzal érvelt, hogy a Thom Browne védjegyének számító négy csík túlságosan hasonlít a német gyártó három csíkjákhoz.
Browne, a luxusmárkát alapító amerikai divattervező azt vetette ellen: nem valószínű, hogy a vásárlók összetévesztik a két márkát, egyéb okok mellett azért sem, mert termékeiken különböző a csíkok száma.
Az Adidas 7,8 millió dollárt (kb. 2,9 milliárd forintot) kér volna a Browne négy csíkja miatt okozott károkért, de egy New York-i bíróság az amerikai divattervezőnek adott igazat.
Browne dizájnjain gyakran feltűnik a négy vízszintes, párhuzamos csík, amelyek a luxusmárka ruháinak karját, vagy éppen zoknijainak szárát ölelik körbe.
Az Adidasnak még 2007-ben az volt a problémája, hogy Browne háromcsíkos dizájnt használ egyes kabátjain, ekkor a divattervező beleegyezett, hogy felhagy ezzel, és a három csíkhoz hozzáadott még egyet. (via BBC)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.