Az infláció, a megélhetési problémák és minden rossz, ami jelenleg történik a világban, látszólag nem nagyon érinti a francia luxusmárka-csoportot, vagyis az LVMH-t, legalábbis a BBC szerint ez volt a második egymást követő rekordévük, már a bevételek és a nyereség tekintetében. Eladásaik megközelítették a 25 milliárd dollárt.
Az erősödést leginkább Európában, az Egyesült Államokban és Japánban tapasztalták. Ázsia más részein. Bernard Arnault, az LVMH elnök-vezérigazgatója mindezek ellenére azt mondta, inkább óvatosan optimista.
A hónap elején az LVMH vezetői állományában egyébként nagyobb változások történtek: Arnault, aki Elon Musk twitteres szenvedése óta már a világ leggazdagabb embere, a saját lányát nevezte ki a Dior divatház élére, a korábbi vezető, Pietro Beccari pedig megkapta a Louis Vuitton vezérigazgatói posztját. Arnault mind az öt gyerek vezető pozícióban van a csoporthoz tartozó márkáknál. (BBC)