Az LVMH luxusmárka-csoport csak úgy szárnyal

DIVAT
2023 január 27., 09:54

Az infláció, a megélhetési problémák és minden rossz, ami jelenleg történik a világban, látszólag nem nagyon érinti a francia luxusmárka-csoportot, vagyis az LVMH-t, legalábbis a BBC szerint ez volt a második egymást követő rekordévük, már a bevételek és a nyereség tekintetében. Eladásaik megközelítették a 25 milliárd dollárt.

Az erősödést leginkább Európában, az Egyesült Államokban és Japánban tapasztalták. Ázsia más részein. Bernard Arnault, az LVMH elnök-vezérigazgatója mindezek ellenére azt mondta, inkább óvatosan optimista.

A hónap elején az LVMH vezetői állományában egyébként nagyobb változások történtek: Arnault, aki Elon Musk twitteres szenvedése óta már a világ leggazdagabb embere, a saját lányát nevezte ki a Dior divatház élére, a korábbi vezető, Pietro Beccari pedig megkapta a Louis Vuitton vezérigazgatói posztját. Arnault mind az öt gyerek vezető pozícióban van a csoporthoz tartozó márkáknál. (BBC)